lördag 5 januari 2013

Denna dagen ett liv

Dagen började med att jag vaknade lite smått stressad över tanken att duka inför bröllop. När jag vaknat till lite mer insåg jag att det bara var en dröm, så jag somnade lugnt om. Vid åtta gick jag upp för att vara redo att åka till Varbergs bästa loppis, Second Chance, halv nio. Jag hade igår sett på deras facebooksida att det fanns ett skrivbord i teak till försäljning och han ville vara först på plats. Jo, självklart kunde jag stannat hemma och sovit om jag velat, men vem säger nej till loppis? Inte Fru Henning i alla fall. Vi hittade lite olika saker och tog även en fika.
Efter luchen var vi ute på en kort, men trevlig skogspromenad, vi kollade lite olika stigar. Känns roligt att veta att det finns möjligheter för skogspromenader.

Just nu sitter jag i soffan och har precis löst melodikrysset.
Snart blir det bastu, sen chokladbollar och tv-tittande.

Så här kan en dag i Hennings liv på Tallbackevägen se ut.

1 kommentar: