torsdag 29 november 2012

Sprida papperspengar runt sig

Idag har jag haft min första lediga dag av fem. Jag tillbringade den i Kungsbacka; kungsmässan. Jag shoppade en glassmaskin, en klänning för jul, chokladpulver från Årechokladfabrik, en tröja på MQ, två fina köksredskap och en julklapp för julklappsleken. Lunchen intogs på sushi-stället mitt i köpcentrumet. Kostnaden för allt blev ca 100 kronor. (Nej jag missade inte att skriva en nolla) . Hur det kunde bli så billigt? Jag hade presentkort (papperspengar) som jag fick när jag slutade i Ölmevalla för 14 månader sedan. En kanondag har jag haft.

3 kommentarer:

  1. Åh, det låter ju helt fantastiskt. Jag vill också! Speciellt shoppa med papperspengar. =)

    SvaraRadera
  2. Det var ju en riktig toppendag! ;)

    SvaraRadera
  3. Papperspengar är bra. :-)
    Snygg tröja förresten... ;-)

    SvaraRadera