lördag 12 augusti 2017

Livet rullar på, det går bra nu!

Ja, som rubriken säger så rullar livet på, jag försöker sköta mina uppgifter som förväntas av mig. Jag äter, lämnar arbete åt mamma och pappa iform av blöjor och tvätt och ger dem några lugna stunder när jag sover.

Vi har haft en hel del besök sedan jag skrev sist, kanske därför jag inte orkat skriva här på ett tag. Det har varit mostrar, faster, kusiner och morföräldrar och kompisar till mamma och pappa.

Jag har även varit ute på lite äventyr, bland annat var jag i Göteborg för ett tag sedan, för att hälsa på pappas farmor, alltså min gammelfarmor. Hon blev jätteglad! Jag låg där i hennes famn och sov. Tänk att det skiljer 89 år på oss. Självklart passade vi på att ta ett klassiskt generationskort, eftersom farfar också var där då. Vi fick med fyra generationer Henning på samma bild.

Sen har jag varit i Varberg några gånger och i Ulricehamn.

Jo, en "tant" från BVC har varit här också. Mamma och pappa fick en hel del information och papper, jag fick en gosesnutte, Bella-Ekorre, det var ju mycket roligare än papper och böcker.
Jag blev vägd också, all mat jag sett till att få i mig har gjort att jag lagt på mig i vikt *stolt* Nu blir jag nog stor och stark fort.

Ha en fin lördag!
/Hilma

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

  2. Hej Hilma, och tack för information. ❤️
    Låter ju bra att du håller mamma och pappa sysselsatta och att du äter redigt så att du växer och blir stark som mamma (och pappa). ☺️
    Hoppas att du hinner skriva några rader snart igen.
    Kram från mormor.

    SvaraRadera
  3. Annelie8/12/2017

    Så roligt att läsa om hur du mår Hilma! Hälsa din finaste mamma o bästaste pappa ❤

    SvaraRadera