fredag 4 augusti 2017

Nu har jag flyttat in!

Livet på Tallbacken?!? Nja, ska man gå enbart efter bloggen så verkar det vara stiltje på Tallbacken... Jaja, nu ska det bli ordning på detta, för nu har jag anlänt hit. I måndags kom jag hem, jag minns tyvärr inte så mycket då jag sov hela resan, men jag hittade ett kort i mammas mobil.

Jag tror dock inte att det varit stilla här hemma innan jag kom, för flera, både besökare som varit här och farfar, som vi träffade i onsdags, har kommenterat något om en ny uteplats och fina fönster. Kanske hittar jag ett foto även på det när jag kollar vidare bland mammas och pappas bilder.


Nej, nu orkar jag inte skriva mer, ska äta och sova lite, men jag återkommer nog inom en inte allt för lång framtid.


/Hilma 7 dagar gammal

4 kommentarer:

  1. Så fint inlägg från dig Hilma. 💕
    Du kommer att sätta fart på Tallbackevägen, tillsammans med Svea och Sibbe. ☺️❤️
    Vi kommer snart och hälsar på dig och mamma och pappa.
    Hälsningar från mormor.

    SvaraRadera
  2. Annelie Nilsson8/04/2017

    Älskade Hilma ❤ ❤ är så enormt glad att du kommit till din mamma o pappa ❤ puss o kram

    SvaraRadera
  3. Anonym8/04/2017

    Vad bra att du har kommit och intagit Tallvägen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju bra. Tyvärr står du som anonym, så det är svårt att förklara för Hilma vem som lämnat kommentaren.

      Radera